Autowasstraat

Remcog

Member
30-12-2019
10
0
Heeft één van jullie al ervaring met het wassen van de Tesla in een wasstraat? Of het aan de soort lak ligt, weet ik niet, maar mijn Model 3 ziet er sneller vuil uit, dan mijn vorige auto's. Wil dus met de auto door de wasstraat, maar een echte 'vrij' zit er niet op. Wat is de beste manier?
 

Pensioentje

New Member
08-02-2020
3
0
Al paar x gedaan, gewoon in neutral zetten en rest gaat op de lopende band van wasstraat vanzelf. Radio redelijk hard en gaan. In apeldoorn naast gamma is wasstraat, met koffie voor in de auto en alle aandacht voor vooraf reinigen velgen e.d.
 

Remcog

Member
30-12-2019
10
0
Ah, moet ik eens bekijken, die neutraal. Schiet bij mij altijd direct in de D of de P, maar als ik het pookje rustig beweeg, zal ik wel in stapjes naar Neutraal kunnen. Bedankt. Ik ga lekker de wasstraat in!
 

Erik

New Member
15-10-2020
2
1
Ik las ook ergens dat je de auto op slot moet doen ivm openen van de laadklep in de wasstraat. Klopt dat?
 

Remcog

Member
30-12-2019
10
0
Daar heb ik in ieder geval niets van gemerkt. Gewoon in de N-stand en dat is het.
 

Erik

New Member
15-10-2020
2
1
Net de gok gewaagd; ging helemaal goed, niet op slot, wel spiegels ingeklapt en natuurlijk in de N stand. Auto ziet er weer schitterend uit.
 
  • Like
Reactions: Delange33