Beste Tesla model 3 accessoires

marcelve

Active Member
03-10-2019
31
5
Voor diegene die de frunk automatisch willen laten openen kan je eenvoudig alternatieve veren kopen via internet (ik heb die van mij via Amazon gekocht) maar het probleem blijft de sluitveer van de frunk; hier moet je gewoonweg teveel kracht gebruiken om de frunk te kunnen sluiten.
Hier kan je een vervangende veer kopen waardoor je de frunk kan sluiten met een hand zonder veel kracht te hoeven te zetten. Voor een simpele veer vind ik het duur maar het werkt wel perfect. Het vervangen is eenvoudig en meer dan een tangetje om het veertje vast te houden heb je niet nodig.
 

Ries

New Member
16-02-2020
1
0
De sluitveer voor de frunk, waar kan ik dat kopen, weet jij dat toevallig?
 

Yannick278

Member
21-04-2020
6
0
Nog tips voor een goede telefoonhouder waarbij de smartphone zowel verticaal als horizontaal geplaatst kan worden?
 

Yannick278

Member
21-04-2020
6
0
@marcelve bedankt voor je snelle reactie. Ik zoek een variant voor achter het scherm. De cupholder vind ik niet zo handig vanwege het intensieve gebruik van mijn tel. Bij voorbaat dank voor je hulp.
 

Yannick278

Member
21-04-2020
6
0
Komt aardig in de buurt. Maar hiermee kan ik mijn telefoon niet horizontaal draaien. Bedankt weer voor jouw hulp Marcel!
 

Yannick278

Member
21-04-2020
6
0
Nee, het is een zwaartekracht systeem waarbij de klemmen open zullen gaan bij een horizontale presentatie..