Model 3 probleem opgelost

finlaycb

New Member
09-06-2020
2
0
Beste forumleden
Een aantal maanden geleden had ik problemen met mijn Tesla 3
Er bleek een aantal dingen mis te zijn na de aankoop die gelukkig goed waren opgelost bij de garage
De auto had wat problemen met ingestelde navigatie en de aansluiting voor het opladen was niet helemaal in orde.
Nu bleek dat ook mijn sensoren niet goed waren en heb toen contact opgenomen met de garage en ze hebben bij mij heel goedkoop nieuwe sensoren kunnen
installeren via wielservice nederland, Ik had namelijk heel goedkoop nieuwe sensoren gevonden voor tesla model 3
En het kostte mij helemaal niks bij de garage
Wat een top service van hun.
Mijn ervaring met tesla en de garage was zeer boven mijn verwachtingen!
Erg blij dat deze problemen zo fijn worden opgelost.
 

HarmJanssen

New Member
09-06-2020
1
1
Hallo finlay,
Hetzelfde probleem had ik ook met mijn navigatie toen ik mijn model 3 had gekocht.
De garage was erg snel en zonder extra kosten.
Fijn dat je je ervaring deelt!

Voor de corona tijd was ik naar Duitsland gereisd en had ik problemen met het opladen van de auto.
Nu kon ik bij een garage in Duitsland terecht en die hebben toen voor mij heel goedkoop het probleem opgelost.
Ook een hele goede ervaring!
 
  • Like
Reactions: finlaycb

finlaycb

New Member
09-06-2020
2
0
Hallo finlay,
Hetzelfde probleem had ik ook met mijn navigatie toen ik mijn model 3 had gekocht.
De garage was erg snel en zonder extra kosten.
Fijn dat je je ervaring deelt!

Voor de corona tijd was ik naar Duitsland gereisd en had ik problemen met het opladen van de auto.
Nu kon ik bij een garage in Duitsland terecht en die hebben toen voor mij heel goedkoop het probleem opgelost.
Ook een hele goede ervaring!

Ben ook hartstikke blij met mijn Tesla , Boven mijn verwachtingen!