Model 3 SR+ Zeer traag Superchargen

Philip

New Member
19-12-2020
4
0
Dag Allen, heb een model 3 SR uit China. Afgelopen maandag gehaald. Superchargen gaat met 22kw tot 30 kw 165 km/hr tot 200 km/hr. Is dat normaal? Hen voor woensdag afspraak bij Tesla gemaakt
 
23-12-2020
3
1
Dag Philip,

Dit schijnt een bekend probleem te zijn met dit type auto's. Ik heb vernomen van Tesla Duiven dat er begin januari 2021 een software update komt om dit te verhelpen.
Hoor graag van je wat de uitkomst is van je afspraak?
 
  • Like
Reactions: Philip

Philip

New Member
19-12-2020
4
0
Dag Philip,

Dit schijnt een bekend probleem te zijn met dit type auto's. Ik heb vernomen van Tesla Duiven dat er begin januari 2021 een software update komt om dit te verhelpen.
Hoor graag van je wat de uitkomst is van je afspraak?
Hi Martijn, dank voor je reactie, de dag voor de afspraak ben ik door Tesla gebeld om de afspraak te annuleren. Inderdaad vanwege een software probleem. Men verwacht dat dit in januari met een update opgelost is. Ik hoop het, want dit is een (te) grote beperking. Houd je op de hoogte.
 
23-12-2020
3
1
Hi Martijn, dank voor je reactie, de dag voor de afspraak ben ik door Tesla gebeld om de afspraak te annuleren. Inderdaad vanwege een software probleem. Men verwacht dat dit in januari met een update opgelost is. Ik hoop het, want dit is een (te) grote beperking. Houd je op de hoogte.
Daar ben ik het helemaal mee eens, word het lange wachten een beetje zat....
 
23-12-2020
3
1
Dag Philip,

Hier nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben inmiddels 1,5 maand in contact met het service center met een meneer die er veel verstand van heeft, maar ze komen maar niet met een oplossing....
Volgens mij kunnen ze er op dit moment niets aan doen, maar zeg dat dan gewoon.
Is dus afwachten.

Groet Martijn