Hi Martijn, dank voor je reactie, de dag voor de afspraak ben ik door Tesla gebeld om de afspraak te annuleren. Inderdaad vanwege een software probleem. Men verwacht dat dit in januari met een update opgelost is. Ik hoop het, want dit is een (te) grote beperking. Houd je op de hoogte.Dag Philip,
Dit schijnt een bekend probleem te zijn met dit type auto's. Ik heb vernomen van Tesla Duiven dat er begin januari 2021 een software update komt om dit te verhelpen.
Hoor graag van je wat de uitkomst is van je afspraak?
Daar ben ik het helemaal mee eens, word het lange wachten een beetje zat....Hi Martijn, dank voor je reactie, de dag voor de afspraak ben ik door Tesla gebeld om de afspraak te annuleren. Inderdaad vanwege een software probleem. Men verwacht dat dit in januari met een update opgelost is. Ik hoop het, want dit is een (te) grote beperking. Houd je op de hoogte.
Inmiddels eind Maart, het gaat iets beter. Maar het gaat niet zo vlot als voorgesteld, lang voorverwarmen, accu leeg rijden en dan nog 1 uur aan de Supercharger......Daar ben ik het helemaal mee eens, word het lange wachten een beetje zat....