Navigatie: hoe voeg ik een via-bestemming toe?

Remcog

Member
30-12-2019
10
0
Beste mensen, misschien kijk ik er overheen (zou zo maar kunnen), maar is er een mogelijkheid om bij het invoeren van een navigatie-einddoel ook een andere route of een via-bestemming in te voeren? Soms wil je via een andere route rijden, dan Google voorstelt of heb je een tussenstop, die Google niet bedacht heeft. Lees graag of iemand van jullie daar suggesties voor heeft.
 

Milko

New Member
25-08-2020
2
0
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. ik rij dagelijks langs klanten, soms 5 op een dag, maar elke keer moet ik de volgende bestemming invoeren. Ik kom hierdoor niet altijd op de tijd aan bij de klant die ik wil. Soms gebruik ik A Better Route Planner, maar vind ik niet prettig werken ( Dan kan je namelijk wel tussenpunten invoeren)
Ik snap niet dat dit in de Tesla zelf niet kan.
Sterker, ik heb zelfs een keer gehad dat ik vlakbij mijn klant in Leeuwarden was, maar het systeem gaf aan dat ik eerst in Drachten moest laden, en dan weer terug naar Leeuwarden. Kost dan belachelijk veel tijd extra. En.......ik moest daarna vanuit Leeuwarden naar Groningen, kom je weer langs Drachten.