Tesla steelt geld van me (absurde prijsverlaging binnen 3 weken na aankoop)

DucMul12

Member
29-01-2023
8
1
Zijn hier nog meer mensen die zich benadeelt voelen na aanschaf van een Tesla model y of model 3?
Ik heb de mijn 2e week december van december online besteld en een week later bood de verkoper in rotterdam mij aan dat er in Eindhoven direct beschikbaar was,
Achteraf begreep ik dat er haast was bij de verkoop van het showroommodel. De prijs van die auto zou 3 weken later 6000,- minder zijn.

Ik heb begrepen dat zolang er geen hard bewijs is dat de verkoper hier van wist er niets tegen te doen is desondanks ben ik van mening dat als we de koppen bij elkaar steken en we met een grote groep bij de diverse dealers op zaterdag langs gaan dit een interessante situatie op kan gaan leveren.

Op zijn minst geven we nieuwe klanten een boodschap hoe Tesla met zijn klanten omgaat

Ik hoop dat hier flink op gereageerd word.
Mocht je mensen kennen die dit ook hebben meegemaakt laat het weten.

Ik voel me echt bestolen door Tesla
 

ystrooba

New Member
01-02-2023
1
0
Had ik niet ergens gelezen dat ze klanten gingen terugbetalen die recent een Tesla hebben gekocht?
 
18-01-2023
6
2
Bij mij was het 1 week na aankoop zelfs.
Als we iets doen moeten we eerst uitvinden of er niert al collectieve rechtzaken lopen.
Kan me bijna niet voorstellen dat dat nog niet al het geval is.

Ik had zelfs gebeld en gemaild om de levering tot 2023 uit te stellen maar dat kon absoluut niet. Was ook niet verstandig want dan werd de bijtelling meer...!!! Dat heb ik in de mail!

Dus een oproep aan mensen die met hetzelfde lopen om collectief een rechtrszaak te beginnen.
 
  • Like
Reactions: DucMul12

DucMul12

Member
29-01-2023
8
1
Ik doe dan zeker mee maar ben bang dat het weinig uithaalt
Je moet kunnen aantonen dat Tesla dit vooraf wist en dat word lastig
Ik ben meer van het flink in het nieuws brengen en bijv met grote groepen naar de diverse dealers gaan om nieuwe kopers te waarschuwen