Mijn range is max 250km

khalid

New Member
16-12-2023
1
0
Goedendag,
Sinds 1 maand nu in bezit van een model 3 longrange 90 gelopen, hiervoor had ik een standaard lease ,door de lease model 3 zo erg beviel toch een eigen gekocht en gelijk maar goed aanpakken voor de longrange gegaan.
Nu ben ik al sinds ik m heb constant proberen via de service in de app me auto in de garage te krijgen maar kom maar niet verder en de laatste berichten zijn dat me auto in orde is en dat ze niks voor me kunnen doen.
Nou hier mijn probleem met de auto :
Ik haal met een vol geladen batterij max 250 km als ik op 20 procent zit dus ik schat in dat ik nooit de 300km zal halen ook al rij ik mijn batterij helemaal leeg ,
Alles staat uit behalve verwarming (mij iets te koud) en ik maak volgens tesla te korte ritten ,ritten van rond 11 km want volgens tesla is dat het enige wat ze opvalt voor de rest is volgens tesla me batterij 89.7% in orde dus niks aan de hand .
Paniek bij mij, weet iemand of dit in orde is of dit normaal is mijn range of hoe ik dit moet aan pakken ,want met de lease auto die ik reed ,was wel een 2022 haalde ik met gemak 380 en bleef wat procenten over .
Aub heeeeelp