Hoi Tesla rijders,
Ik woon in Vlaanderen, rij ondertussen 2 jaar met een model S van 2015 (achterwielaandrijving) met een 75 kW batterij. Ik kreeg hem van de baas, was er in eerste instantie niet echt tevreden mee wegens de beperkte actieradius (280 bruikbare km’s in de zomer, 240 in de winter), maar ben er meer en meer van gaan houden. De stilte, de veiligheid en de toeters en bellen word je wel snel gewoon.
Ik verlaat het bedrijf eind deze maand en ga nu als zelfstandige aan de slag (ZZP-er voor de Nederlanders). Wegens de fiscale weggeving is een wagen met verbrandingsmotor in België geen optie meer en een hybride lijkt me een overgangsmodel die wellicht niet zal blijven bestaan. Vandaar dat ik me een nieuwe model S aanschaf. Die wordt wellicht volgende week geleverd.
ik ben benieuwd naar de vooruitgang tov de oude model S.
Waarom maakte ik de keuze voor Tesla en voor een model S?
Tesla:
Groetjes,
Riho
Ik woon in Vlaanderen, rij ondertussen 2 jaar met een model S van 2015 (achterwielaandrijving) met een 75 kW batterij. Ik kreeg hem van de baas, was er in eerste instantie niet echt tevreden mee wegens de beperkte actieradius (280 bruikbare km’s in de zomer, 240 in de winter), maar ben er meer en meer van gaan houden. De stilte, de veiligheid en de toeters en bellen word je wel snel gewoon.
Ik verlaat het bedrijf eind deze maand en ga nu als zelfstandige aan de slag (ZZP-er voor de Nederlanders). Wegens de fiscale weggeving is een wagen met verbrandingsmotor in België geen optie meer en een hybride lijkt me een overgangsmodel die wellicht niet zal blijven bestaan. Vandaar dat ik me een nieuwe model S aanschaf. Die wordt wellicht volgende week geleverd.
ik ben benieuwd naar de vooruitgang tov de oude model S.
Waarom maakte ik de keuze voor Tesla en voor een model S?
Tesla:
- langst op de markt, meest ervaring
- Actieradius
- laadnetwerk
- ruime garantie die, in realiteit, nog wat opgerokken werd voor mijn huidige model S
- autopilot is echt bruikbaar en betrouwbaar
- Plaats: je kan er makkelijk een fiets in kwijt
- Tijdloos model
- Het “ouderwetse“ schermpje net achter het stuur.
- Quasi full-option en vol echt nuttige snufjes
Groetjes,
Riho