Beste Teslabezitters,
Ik zit met een "luxe-probleempje" zoals ik het zelf wil noemen. Vorige week is mijn werkgever naar mij toegekomen om aan te geven dat ik voor dit jaar nog een Model 3 SR+ mag uitzoeken. Ik natuurlijk onwijs enthousiast en blij, een tesla. Nu het is ingedaald en ik me wat meer verdiep in de auto, vraag ik me af of de SR+ mij de aankomende 5 jaar niet tegen gaat staan. Ik ben vertegenwoordiger, rij zo'n 40.000 zakelijke km'ers per jaar. Tevens maak ik ook redelijk wat privé kilometers. Een thuislaadmogelijk is er niet, en ik begin steeds meer te twijfelen aan de range van de SR+. Ik heb dit besproken met mijn werkgever, maar logischerwijs geeft hij aan dat ik zal moeten wennen en supercharge bezoekjes moet inplannen tussen mijn afspraken. Hij rijdt zelf een LR, maar geeft aan dat dit buiten mijn budget ligt, begrijpelijk!
Na een paar dagen wikken en wegen ben ik er nog steeds niet uit. Ik twijfel voor te stellen om bijtellingvoordeel ten opzichte van mijn huidige dieselauto te splitten met mijn werkgever, om hem te overtuigen toch de LR aan te schaffen. Is dit de 10k waard of is er iemand die mij gerust kan stellen dat het helemaal goed komt met de SR+
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
En ohja, ik ben nogal muziek liefhebber, dit speelt toch ook wel een beetje mee.
Ik zit met een "luxe-probleempje" zoals ik het zelf wil noemen. Vorige week is mijn werkgever naar mij toegekomen om aan te geven dat ik voor dit jaar nog een Model 3 SR+ mag uitzoeken. Ik natuurlijk onwijs enthousiast en blij, een tesla. Nu het is ingedaald en ik me wat meer verdiep in de auto, vraag ik me af of de SR+ mij de aankomende 5 jaar niet tegen gaat staan. Ik ben vertegenwoordiger, rij zo'n 40.000 zakelijke km'ers per jaar. Tevens maak ik ook redelijk wat privé kilometers. Een thuislaadmogelijk is er niet, en ik begin steeds meer te twijfelen aan de range van de SR+. Ik heb dit besproken met mijn werkgever, maar logischerwijs geeft hij aan dat ik zal moeten wennen en supercharge bezoekjes moet inplannen tussen mijn afspraken. Hij rijdt zelf een LR, maar geeft aan dat dit buiten mijn budget ligt, begrijpelijk!
Na een paar dagen wikken en wegen ben ik er nog steeds niet uit. Ik twijfel voor te stellen om bijtellingvoordeel ten opzichte van mijn huidige dieselauto te splitten met mijn werkgever, om hem te overtuigen toch de LR aan te schaffen. Is dit de 10k waard of is er iemand die mij gerust kan stellen dat het helemaal goed komt met de SR+
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
En ohja, ik ben nogal muziek liefhebber, dit speelt toch ook wel een beetje mee.